fredag den 26. april 2013

Hindbærsmoothie



Som i måske har bemærket er jeg ret vild med hindbær, og at putte det i desserter, drikke og kager. Når jeg laver smoothie gør jeg det tit uden mål, og den bliver derfor ikke altid helt perfekt. Jeg syntes at jeg manglede en helt perfekt smoothie, så denne gang tog jeg udgangspunkt efter en opskrift jeg havde revet ud fra et gammelt blad. Hindbær smoothien var fuldstændig fantastisk og helt perfekt. Det er klart en favorit hos mig, og jeg er sikker på den bliver lavet mange gange igen. Smoothien er frisk, cremet, syrlig og så alligevel tilpas sød.


TIL CA. 4 PERSONER
200 g frosne hindbær
1 spsk honning
1 appelsin, saften derfra
2 dl letmælk

Kom det hele i en blender og blend til smoothien er blød og cremet. Server med det samme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar